Sivut

20140316

Järki soimas, äiti moitti



Nyt on ollut aurinkolaseille käyttöä. Ja salmiakille. Ostin Amurin Helmestä kahdella eurolla ison pussin suomalaista salmiakkia, jota on hyvä makustella koulutöitä tehdessä. Voisi kuvitella, että mulle on sattunut vaikka mitä tän päivitystauon aikana, mutta nääh. Oon käynyt kyselemässä uusia gerbiileitä, ollut Virven tukena, kun se kävi hakkauttaan itteensä tatuoinnin, kiertelemässä tasarahapäivä UFFilla, urheilemassa tappokahvakuulatunnilla, leiponut kaljamuffineita ja erehdyin vielä haastateltavaksi johonkin typerään lehtigalluppiin.

Mun mielestä on niin väärin, kun TTY on ainoa Tampereen korkeakouluista, joissa ei ole hiihtolomaa tai syyslomaa. Joku semmonen olis tehnyt ihan kutaa. Ehkä pääsiäislomalla sit helpottaa, jos ei lasketa mun herkkulakkoa uhmaavia suklaamunia. Ehkä silloinkin vedän vaan salmiakkia ja vissyä, koska ne on niitä sallittuja.

Ei mulla muuta. Ilmaisin vain olevani elossa.

Samuli Putro - Huono Sängyssä

3 kommenttia:

Kasa kirjoitti...

Juuri yksi päivä tuli Fikun kanssa Juho puheeksi ja mietittiin, oletko hankkimassa uutta gerbiiliä! Hyh voi ei, kuulostaa inhalta tollanen lomattomuus. .-o Kai teillä on sit edes joku ylipitkä kesäloma? Vaikka mieluummin noita lomia ajoittaisi useampaan kohtaan vuotta, jatkuvaan kouluun uupuu helposti.. Nyt oman lomani pitäneenä oottelen myös pääsiäislomaa. .-D Pääsee taas keräämään voimamieskokoelmaan jatkoa kun suklaamunia syö. .-D

anna kirjoitti...

Kasa: Joo, Juholle on tulossa seuraajia =) Mun mielestä meillä on ihan normaali ylipisto-pituinen kesälomakin? Tiedä sitten, mistä tollanen muu lomattomuus loppuu. No, ootellaan sit yhessä pääsiäistä! Viime vuonna mä keräsin kavereiden kanssa munista niitä Paavo Pesusieni hahmoja =D

Fiku kirjoitti...

Siis mitä?! Ei hiihto- tai syyslomaa! .---OOO Yäk. Oon haukkunu lukiota orjuuttajaksi, mutta sun koulussa harjoitetaan kyllä jo joukkomurhaa. .--s Järki vaan tollasessa touhussa lähtee.

Tykkään tosi paljon tosta salmiakkiasetelmasta nenäliinan päällä. .-> Oi, gerbiilejä! <23 Voihan typerää lehtigallipia. .--D