Sivut

20130710

Postia

Kävin tossa yks päivä hotmailin sähköpostissa ja huomasin kaiken roskapostin joukosta tämmösen yhden jutun.


Postihan ei siis tosiaan ollut mulle itelleni, vaan jollekin Janna-paralle, jolle opettajatäti Pirkko taitaa olla nyt vihainen. Sähköpostin on lähetetty toukokuun alussa ja palautuspäivä opinnäytetyölle on jo reilusti ylitetty. Janna-parka.



Minä taas kuumottelen, josko uskaltaisin tilata netistä mustia ilmapalloja synttäreitä varten. Ja huomenna kyllä soitan taas tädille, kun kerran hyväksymiskirjettä ei kuulu. Kaikenlaista muuta postia oonkin saanut (kuten toi ylläoleva), Nordean kirjeet ja vakuutuslaskut. Lisäksi pitäisi hoitaa muitakin aikuisten asioita, kuten pankissa poikkeaminen ja poliisilaitoksella käyminen, töissä käymisestä puhumattakaan. Onneksi mulla on vielä aikaa olla kakara ennen kuin täytän 20 ja leikkiä esimerkiksi ranskalaissipseillä.

2 kommenttia:

simssiliini kirjoitti...

Hah, luulin aluksi, että olet julkaisemassa täällä jotain meidän sähköposteja. .-DD Voi Jannaa, toivottavasti hän sai ohjeet jotain muuta kautta. Mahti toi kuva sinusta, lähettelin sinulle illalla/yöllä aika kiinnostavia kuvia itsestäni, jos uskallat käydä katsomassa. .-D Mulle tuli Tampereen yliopistosta alkuviikosta kirje, jossa ilmoittivat päätyneeni varasijalle. En kyllä ihmettele, sen verran pieleen se koe meni. .-D Nordea on postitellut minulle ahkerasti tällä viikolla, kun ne lähettivät minulle ihka ensimmäisen luottokortin. .-D Pääsen sitten sen käyttöä opettelemaan. .-P

anna kirjoitti...

simssiliini: Niin julma en kuitenkaan olisi, että teidän posteja julkaisisin =D Joo, sain tosiaan ne kuvat ja vastasinkin jo postiin! Täytyy silti onnitella edes tosta varapaikasta! Eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka pääsisit silti sisään. Ja vou, mulla on vaan pankkikortti =D