Sivut

20140319

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Puoli kahdeksan aikaan aamulla huomasin olevani ulkona metsäpolulla. Tosi epätavallista multa lähteä aamulla lenkkeilemään, mutta kotona lämpimän suihkun ja aamupalan jälkeen olo oli mitä mainioin. Käveleskellessä teki mieli ottaa kuvia lumisesta ja pakastuneesta Tampereesta, mutta sitten ajattelin et ei luoja, en ala tähän. Musta ei IG-Annaa tule, paitsi että ehkä perustan tilin uusille gerbiileille. Se oli yhden päivän lounastauon huisi idea.

Koulussa meidän laitos järjesti kevätkirppiksen, ja taiteen tunnilla maalasin väriharjoitelmia, joista tässä muutama. Muokkasin kuvien värejä, sillä muuten ne olisivat olleet liian värikkäitä. Oon vähän ankea ihminen välillä. Paitsi en enää tänään illalla, sillä lupasin uskaltautua äiteen kans Sokoksen 3+1 päiville - siis tuhlaa törkeesti & töni kanssaihmisiä -päiville. Tosta tarviin jonkun mitalin.






Tää on salaa mun lemppari.

Loppupäiväks nättiä musaa: Tom Odell - Another Love (Zwette edit), joka muistuttaa mua Kanye Westin ja Chris Martinin Homecoming -biisistä.

Tähän päivään oon tyytyväinen. Kumpa vaan voisin olla varma, että Naama osaa tuoda kaupasta ruusunmarja pilttiä. Hyvää Minna Canhtin päivää. Mutta hei, kyllähän meidänkin kantti kestää.

3 kommenttia:

Kasa kirjoitti...

Sain kylmiä väreitä tosta ekasta lauseesta, oon kattonu liikaa Hannibalia.. Onneksi sinä olit pusikkoon päätynyt tietoisesti etkä samalla tavalla kuin Hannibal-sarjan henkilö. .-D Mietinkin tänään, miksi liputetaan, mut sit muistin ton Minna Canthin päivän!

anna kirjoitti...

Kasa: Tarkotat varmaan sitä sarjaa? Mä en oo sitä kattonu. Oon nähny vaan ne leffat, mut ne onki siistejä. Ehkä ihan kiva, että oon vielä elossa 8D

Fiku kirjoitti...

Kiva naama tossa otsikossa. .-) Tommonen lenkkely varmaan avaa päivän kivasti. On sen jälkeen pirteä tai jotain muuta. .-) Ankeus on ihanaa, niin oudolta kuin se kuulostaakin. .-D Noi taideteokset on tosi siistejä. .-) Hauska keksintö toi kantti-juttu. .-D