Sivut

20140529

Olen itseni itsehuoltaja

Ja ostan sitä mitä haluun, kuten tälläsiä:



Bonuskirppikseltä, Monkin beige jättipaita 4 euroa, kaulakoru 1,50 euroa ja musta samettipaita 1 euron. Löyty mukaan kans valkoset kengät, mutta pesin ne ja ne muuttu keltaseks. Sit pesin ne uusiks ja nyt ne on ruskeenkeltaset. Sortoa.
Ja mä laitan mustat sukkahousut ja korkokengät siskon yo-juhliin, oon elegantti, vaikka jokainen mun vaatekappale on jo kertaalleen käytetty jonkun muun kuin mun päällä. Mut ei se haittaa. Tuoksun tai haisen usealle eri ihmiselle, koska mun oma hajuvesi on loppu.

Välillä mietin, et kylvänkö toiveita vai rairuohoa. Oispa töissä kivaa, oispa rammsteinin biisejä spotifyssä, oispa meillä jo uusia gerbiileitä, oispa juuston kilohinta alentunu, oispa taivas pilvetön.

Toivon, toivon, toivon.
Siemen
idä, idä, idä.


Huomenna näen iskän.

perhana

Ei kommentteja: