Sivut

20140513

Tunteja

Koulu on syöny nyt aikaa enemmän kui koskaan. Yli 10 tuntia on jopa aika perus. Ja pari päivää sit olin kahestatoista päivällä seuraavan päivän aamu kuuteen koulussa. 18 tuntia. Väsytti. Etenki seuraavana päivänä kritiikissä puolentoista tunnin yöunilla. Kohta tää on ohi,

pinnistelen.

Vähä haikee olo, mut sit mulla alkaa loma. Kunnes sit meen töihin.




Klo 05.57 bussissa olin niin väsynyt, et olisin voinu nukkua. Onneks yks mies haisi niin pahalle, että se piti hereillä.
Ja multa tippuu kynnet kohta sormista ja oon ollut tekemisissä muovailuvahan kanssa parin päivän sisällä enemmän kuin varmaan koko lapsuuden aikana. Ja kesä on tullut metsään, muttei meille kotiin. Katselen kun aurinko värjää kerrostalot vaaleanpunaisiksi. Ilma on täynnä ihastusta. Mulla oli jotain sanottavaakin, muttei se tunnu enää oleelliselta. Piirrän vaan viivaa.

3 kommenttia:

Fiku kirjoitti...

Voi ei, ihan kauheeta! .-( Haluan toivottaa sinulle aivan kauheasti voimia. Kesäloma ei tosiaan ole enää kaukana! Pinnistele! <3 Itse olen joutunut ainoastaan valvomaan yhden kokonaisen yön ja pari puolikasta kasaantuvien koulujuttujen takia, ja kerran viivyin koululla iltaseitsemään asti, mutta eivätpä minun kokemukseni ole mitään sinun orjuutuskouluusi verrattaessa. Tosi masentava ajatus, että tulevaisuudessa vapaa-aika katoaa lähes kokonaan. .-( Yritä järjestää aikaa nukkumiselle ja muulle kivalle!

Kasa kirjoitti...

Voih, kuulostaa tosi ankealta. .-( Koita jaksaa, kesä tulee pian! Mua alkaa jotenkin automaattisesti unettaa junassa, mut ei siinä oikein uskalla nukahtaa, paitsi jos on jäämässä pois pääteasemalla. .-D

anna kirjoitti...

Fiku: Valvominen on ihan kivaa, muttei aina pakollisten hommien parissa. Mut kyllä mä pärjään, sä kans! =)))

Kasa: Mun junassa nukkumisesta ei ikinä tule mitään =D Hyvä jos sulla onnistuu!