Sivut

20151009

Löysin itteni syömästä viikko sitten torstaina yön pimeinä tunteina smetanaa. Sitä piti syödä jauhelijagulassin kanssa, mut olin liian kiireinen lämmittääkseni sitä mikrossa, joten pelkkä smetana sai kelvata. Ehdin kuitenkin palauttaa kouluprojektini seuraavana päivänä ajoissa, joten tästä lähin smetana ja GusGusin musiikki toimii mun (salaisina) voimanlähteinä.

Mulla on nyt maailman paras musta geelikynä. Löysin sen cadiluokasta yks päivä. Joku vois sanoo sitä varastamiseksi. Harmittaa jo etukäteen, et sen muste loppuu jossain kohtaa enkä tiedä mistä saisin uuden tilalle. Voisin ihan vaan tän kynän kunniaks alkaa piirtää jotain sarjakuvia ja kirjottaan romaaneja.

Naama ampu muuten viime viikonloppuna ketun. Olin ihan kasuaalisti mummulassa, kun se vaa yhtäkkiä soittaa, et haluunko sen täytettynä vai turkkina. Sit vaan sanoin, etten ainakaa täytettynä, mut nyt vähä jälkikäteen harmittaa, koska kuinka hieno ja ällö sellane olis ollu jossain olkkarin hyllyllä. Tai jos olis ollu paska päivä koulussa tai töissä ja tulis kotiin ja näkis vaan tämmösen. Kyllä mua vaan piristäis. Joku vois alkaa varmaa itkeen, mut en mä.




Tänään sen sijaan käytiin alkossa (tärkee päivä) ja Naama osti jotain spesiaali-sandelseja ja punaviiniä. Naama halus ostaa yhtä tiettyy viintä, kun siinä hintalapussa oli kuva et se sopii pizzan ja siilin kanssa. Oikeesti se on kai lammas, mut siili kuulostaa musta gurmeemmalta.

Mulla ei oo nyt mitään kivoja kuvia, koska mun puhelimen kamera on rikki ja järkkäri on täynnä vaan tylsiä työmaamieskuvia, joten tossa on vaan pari mun pinterest-kuvaa. Hälyttävää on se, että oon alkanut tykkäämään ihan hirveesti vaaleenpunasesta ja ihonväreistä. Tässä mun fiilis, kun mietin illalla vauvojen värejä ja pidän niitä kivoina ja häpeen:

Ei kommentteja: