Sivut

20160208




Tiesittekö, et yks päivä Delhissä vastaa 20 tupakan polttamista? Tästä informaatiosta kiitos pettämättömälle ja parhaalle aamu-tv:lle. Yleensä mun mielipide vaihtelee, et kuka ylellä on paras juontaja, mut oon nyt kallistunu Juha "Hietsu" Hietaseen. Sillä on semmonen satuääni ja se osaa yleensä kattoa oikeeseen kameraan, toisin kuin ne muut. Oon myös huomannu, että miespuoliset meteorologit on lähes poikkeuksetta parempia, koska niiden puhe ei jumita ja niillä on järkevämmät vaatteet kuin naisilla.

Mulla oli tänään tosi pitkä työpäivä, mut ei tunnu missään muuta kuin mahassa, koska nälkä on aika kova. Kerran mulla oli kyl niin nälkä, että kun näin koiranruokamainoksen, mulle tuli kauhee himo syödä niitä jotain bedigreepaloja. Tai sit se oli vaan tosi onnistunut mainos. Tänään aijon kyl tehdä pinaatti-kesäkurpitsa-kukkakaalisosekeittoa, sillä Naaman äiteä siteeraten "yleensä naiset tykkää sosekeitosta". Se on kyl ihan totta täs taloudessa.

Tää viikko enteilee hyvää, koska mun spotifyn tän viikkosiin suosituksiin on kuulunut hyviä biisejä. Viime viikolla ne oli suorastaan luokattomia. Myös viime viikko huipentu hurjasti Atalaan, missä viini maistu jotenkin paremmalta.

Nyt mun (ja teidän) sipulit kyllä levii, ku kerron ton viimeisen kuvan inspiroimana, ettei kannata mennä uimahalliin. Mun äiti sai sieltä ehkä kynsisienen ja mun viimenen muistikuva ylöjärveläisestä uimahallista vuodelta 2010 on kelluva räkäklimppi. Syistä olla menemättä uimahalliin voisi kirjottaa esim kirjan, kuten myös siitä, kun olin joskus neljästä opiskelijasta paras uinticooperissa ja sain 7+. Selkeesti mun elämän huippuhetkiä.

Ei kommentteja: