Sivut

20130727

Jospa se siitä

Mun viime viikon parhaita hupeja ovat olleet Tiedä&Voita -tv-pelin tehtävien ratkaiseminen, aamu-tv:n tuijotus, gerbiilin jahtaaminen sekä tietenkin tällä samalla tuolilla kykkiminen ja saman näppäimistön hakkaaminen.

Mitä muuta voi odottaa multa venhäjauhopöhnässä, sillä mun ruokavalioni on koostunut lähinnä vain nuudeleista. Ja niitä mä kiskonkin tähän tapaan. Ja nämähän eivät ole mitään Lidl syöpää vaan ihan tyyliin kunnon kawaii ja kiinalaisin kirjaimin koristelluista paketeista, tai jotain sellaista. Sitä paitsi noista nuudeleista tulee mieleen tämmönen hauskuus. Osaisinkohan kutoa tollasen? Onneksi mun ruokahaluni ei pienistä järky.

Aamu-teeveeseen vielä palatakseni, huomasin Naaman kanssa yks tiistai kello 8.00 pysäyttävän näyn. Lastenohjelmista ja suloisista luontodokumenteista tutulla taajuudella komeili jotakin tällaista. Säikäyttihän se vähän.

Mutta nyt. Ei enää linkkejä.



Vain nuudeleita ja mansikkakojulla tylsyyteen tuhertamia kuvia. Kertovat aika pitkälti päivän tunnelmista. Tietenkin tarvikearsenaalin vähyys rajoitti hieman ilmaisukykyä. Kuulakärkikynä on kuitenkin pop.






Siinä viime viikon satsi. Ensi viikolla sitten lisää.

Ja hei, mähän oon 20.

2 kommenttia:

simssiliini kirjoitti...

Wautsi, tosi hienoja kuvia! Jopa tuollaiset isosilmäiset öttiäiset näyttävät piirtäminäsi tosi siisteiltä. .-D Ja onnea nyt, kun tuo varsinainen synttäripäiväsi oli! Minun piti laittaa onnitteluviesti jo päivällä, mutta unohdin, joten nyt tulee vähän myöhässä. .-D

Anonyymi kirjoitti...

XD parasta.