Sivut

20150607



25.5. klo 12.30 Kotitenttiä tehdessä paras osio on valkata siihen kuvia.

26.5. klo 11.50 Söin taas vahingossa akryyliväriä, kun dippasin pensselin kahvimukiin enkä vesilasiin. Sit oon syönyt basilikan lehtiä, koska toi kasvaa niin lujaa, että se varmaan kohta kuolee, jos sitä ei syö tarpeeksi nopeesti pois. Sitten söin palaneita kalapuikkoja. Tää on mun joku ruokapäiväkirja vissiin.

30.5. klo 10.11 Nyt hammasta särkee, eikä mulla ole purkkaa. Pitää ehkä jauhaa hammastahnaa ja varata se aika sinne hammaslääkäriin. Näin unta, että jonotin johonkin Kelaan tai sossuun ja mietin mielessäni listaa, että mihin anon rahaa sieltä. YTHS:lle pääsee vaan kerran ilmaseksi hammastarkastukseen, ja näillä mun seteillä täytyy siellä käydä ainakin neljä kertaa, koska mulla on neljä viisauden hammasta, vaikken edes oo viisas.

1.6. Klo 18.08 Sain sähköpostikutsun Vesilahden kirjaston suunnittelukilpailun palkintojen jakoon! Nyt jännittää ja ootan et olis jo 10. päivä.

4.6. klo 01.10 Fat Ladyssa ei ollut oikeen ketään muita kuin minä, Virve, Tiia ja Elina, mut ei se haitannut.

5.6. klo 08.00-21.00 Krapula pitkästä aikaa

7.6. klo 20.04 Kirjoitan tätä juttua, enkä tiiä mikä tän postauksen julkaisuarvo on, mutta ainakin laitan teille tän biisin, ja tää on tosi hyvä! Löysin tän vahingossa.

Django Django - Default



Kuvat täältä.

Ei kommentteja: