Sivut

20120806

Mustanpuhuvia ostoksia

Mun piti perjantaina mennä ettiin Jonnan Kirppikseltä halpaa talouspaperitelinettä, mut puolivahingossa tuhlasin vähiä varojani johonkin ihan muuhun. Hyi mua, mut uskon pystyväni perustelemaan jokaisen ostoksen hankintasyyn kiitettävästi.

Photobucket

Pieni, musta sametin ja nahkan sekainen käsilaukku vanhan Rodeossa hajonneen tilalle. Hintaa oli 0,50 euroa ja siitä vielä -50%, joten sijoitus ei ollut mitenkään hurja. Sisuksista löytyy myös vetoketjutasku ja oikeasti metalliosat ovat kullanväriset, vaikka kuva toista todistaakin.

Photobucket

Myöskin mustat perustossut hintaan 3 euroa. Mullahan tollasista riittää erilaisia variaatioita useampiakin, mutta jotenkin saan ne aina hajoamaan. Joko pohja irtoaa, kangaspäällys repeää tai koko mono muuten vaan murenee.

Photobucket

Huikeaksi löydöksi voisi taas luokitella satiinisen bleiserin, josta pulitin vaivaisen euron ja vielä 50 senttiä päälle. Hihat ovat sopivan pituiset, eli hieman lyhyet, olkapäissä on ovelat kasaritoppaukset ja takki on tehty Suomessa, joten jes, nyt voinkin viivata tehtävälistaltani yli kohdan: kotimaan laman poistaminen.

Photobucket

Mun lempiväri on näköjään ja nykyään musta, jos ei lasketa mukaan eurolla ostamaani valkoista myöskin satiiniin ja vähän myös stretchiin päin menevää T-paitaa. Sekään ei bleiserin tapaan ole mitään H&M -kamaa, vaan ilmeisesti ranskalaista tuotantoa. Ihan varmaksi en osaa sanoa, koska googlaamalla "in Extenso" löysin vain pari kuvaa paidasta, yhdistä potkuhousuista ja koirasta.

Ostin mä myös kapean vyön ja (apua, hajoan jos sanon tän) kaksi niittiranneketta. Joo, mutta ne niitit menee ihan muuhun ja paljon hyödyllisempään käyttöön.

Photobucket

Perjantai-iltana opin sitten, että koko yötä ei pärjää vain uudella bleiserillä ja banaanilla. Lisäksi muistan tästä eteenpäin vältellä kirppiksiä ja että tupakointi ei ainakaan filippiiniläisittäin kaunista hampaita.

2 kommenttia:

simssiliini kirjoitti...

Aluksi iloitsin: "Oho, kerrankin saavun Aijcan blogiin silloin, kun sinne on samana päivänä tullut viimeisin postaus!", mutta selatessani vanhempia postauksia tarkistaakseni, millaisen vastauksen edellinen kommenttini sai, huomasin, että olen missannut tosi monta postausta. .-( Anteeksi, että olen näin huolimaton lukija! .-P Mutta kivoja mustia ja halpoja ostoksia! Itselläkin tarttuu jostain syystä usein mukaan saman väristä kamaa paljon. .-D Mutta hei hei vaan ja uusia postauksia tulemaan!

anna kirjoitti...

simssiliini: Eipä se mitään. Oon ylipäätään tyytyväinen, et oon jotain saanu kirjotettua tänne =D Ja kyllä, edulliset ostokset on aika kivoja =D