Sivut

20130522

K-pää ja 9 kk

Ajattelin vain tulla kiljumaan tännekin, että nyt on sitten viimein Kankaanpää jätetty taakse. Ja takana ovat myös ne oikein urakalla mun takapuolta kutittaneet matikan kokeet! Ah, mainiota! Tosin uusin syyhyn aihe taitaa tällä hetkellä olla, kuinka opin elämään kuukauden ajan täällä Epilässä kaiken rojun keskellä... Mun teki oikeesti mieli ottaa kuva tästä kopperostani, mutta sitten ajattelin, että miks ahdistaa teitäkin tällä näyllä. Kaiken lisäksi tänne täytyisi vielä saada sovitettua kaksi ihmistä yöpymään tulevien neljän päivän piirustusmaratonien ajaksi. Tiukkaa tulee olemaan. Ja mielenkiintoista!

Sotkukuvien sijaan voisin esitellä vähän todistusaineistoa siitä missä, ja ennen kaikkea kenen seurassa, tuli vietettyä viimeiset yhdeksän kuukautta.


Laskiaistiistain tunnelmia. Ilmeestä päätellen ollaan laskemassa suoraan saatanan syliin.


Tässä mä noidun piruja.



Virvekin halus mukaan!


Jukka-poikaa odotellessa.


Valloitettiin Jennin kanssa Kampin kappeli.


Ennakkotehtävien palautusrituaali.


Virve: mun hiusorja.


Oikeesti se oli sinistä.


Huussin pohjapiirroksia ja leikkauksia.


Hyvää eskimo(n)tikkua.


Kurkkukivaa.


Eväät.


Virve ahkeroi.


Yberhiukset! Kiitokset edellä mainitulle.


Perhepäivällinen.


Hämärähommia.


Enon disko.


Jennin synttärijunajäätelökakku!


Naaman uudet (dyykatut) kengät.


Tytöt!


Puolityhjä tequila =(


Traktorin kaappaus.


Opisto.


12-12-12 -herkut.


ARK12

Psst! Jos joku teistä otoksissa vilahtelevista kokee oman naamansa epäsopivaksi julkaistavaksi tän blogin puolella, niin asiasta saa ilmoittaa ja korjaan sen pois!

En olis kyllä tosiaan kestänyt tota yheksää kuukautta ilman kaikkia uusia ihania ihmisiä.
Sen lisäksi, että oon oppinut tosi monia asioita piirtämisestä, maalaamisesta ja ylipäätään kaikesta sellaisesta, oon oppinut kliseisesti myös itestäni. Nyt tiedän melko tarkkaan millainen mä olen, ja etenkin, että millainen haluan olla. Opin myös muista ihmisistä ja siitä isot miljoonakiitokset kaikille arkeille, jotka olitte tekemässä lukuvuodesta Kankaanpäässä ikimuistoisen! Puspus!

Lisäksi tässä yks päivä opin kuitenkin nettiä selailemalla lisäsyitä simpukoiden vihaamiseen ja pelkäämiseen. Tässä, tässä ja tässä olkaa hyvät!

2 kommenttia:

simssiliini kirjoitti...

Oo, hienoa, että muutto ja matikankoe ovat nyt takana päin. .-) En usko, että olisin pahasti ahdistunut tavarantäytteisestä kopperostasi, sitä on tottunut elämään ahtaassa kodissa. .-D Kuvia selatessani kuuntelin tätä biisiä, ja minusta se oli loistava tunnelmamusiikki. .-D
http://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

anna kirjoitti...

simssiliini: Voi ei toi biisi =D=D=D Suoraan sanottuna toi kyseinen kappale sopis varmaan kuvaamaan muutamaa muutakin mun elämänmuutosta! Mut, tosiaan ei se mun Kankaanpään yksiö ollut mikään tilaihme, mutta se Tampereen kaksio siintää niin kirkkaana tuolla tulevaisuudessa, etten enää haluaisi asua missään muualla kuin siellä! =D